بیمه خودرو

امروزه استفاده از خودرو قسمتی از زندگی ماست به طوریکه زمان زیادی را با خودرو خود در حال حرکت از نقطه ای به نقطه‌ دیگر هستیم. به تبع این موضوع، آمار تصادفات و حوادث رانندگی نیز روز به روز افزایش می یابد و مبالغ زیادی جهت جبران خسارت های وارده هزینه می شود. در این بین بهترین راه حل برای حذف و تقلیل هزینه های ناشی از حوادث رانندگی، بیمه نامه خودرو است؛ خدمتی که آرامش و امنیت شما در آن نهفته است. شرکت بیمه البرز در راستای ایجاد امنیت و آرامش برای دارندگان خودرو و جبران زیان های ناشی از تصادفات رانندگی انواع بیمه نامه های خودرو اعم از بیمه بدنه،‌ بیمه شخص ثالث و بیمه حوادث راننده و بیمه مازاد شخص ثالث را ارائه می کند.

بیمه بدنه خودرو چیست

برخلاف بیمه شخص ثالث که از نظر قانون بیمه‌‌ای اجباری است، بیمه بدنه بیمه‌ای اختیاری اما در عین حال بسیار پر‌اهمیت و ضروری است.

در بیمه بدنه فقط خسارت‌های مالی مربوط به اتومبیل پرداخت می‌شود، نه خسارت‌های جانی وارد شده به افراد. همچنین پرداخت خسارت در این بیمه باتوجه به پوشش‌های تعیین شده در بیمه‌نامه بدنه است که می‌تواند شامل پوشش‌هایی مثل سرقت کلی، آتش سوزی، انفجار، تصادف و …باشد.

پوشش‌های بیمه بدنه البرز

به صورت کلی در بیمه‌های بدنه پوشش‌های اصلی شامل تصادف، سقوط و سرقت کلی خودرو است. اما علاوه بر پوشش‌های اصلی، پوشش‌های اضافه‌ای هم وجود دارند که می‌توان آن را در صورت تمایل به ‌بیمه‌نامه بدنه البرز اضافه کرد. پوشش‌هایی مثل:

  • خسارت‌های ناشی از سیل، زلزله و آتشفشان

  • خسارت‌های ناشی از شکست شیشه خودرو

  • واژگون شدن یا از راه یا از خط خارج شدن وسیله حمل زمینی

  • خسارت‌های ناشی از سرقت وسایل و قطعات خودرو

  • خسارت‌های وارد شده در اثر پاشیده شدن رنگ ، اسید و سایر مواد شیمیایی روی بدنه خودرو

  • و موارد دیگر..

بیمه بدنه البرز همه پوشش‌های اصلی و اضافی موجود را متناسب با خواست و نیاز افراد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

محاسبه بیمه بدنه البرز

اگر می‌خواهید قیمت بیمه بدنه را خودتان برای ماشینتان محاسبه کنید، بهتر است بدانید که فرمول دقیق و مشخصی برای محاسبه بیمه بدنه از جمله بیمه بدنه البرز وجود ندارد. به این دلیل که محاسبه قیمت بیمه بدنه به عوامل مختلفی مثل نوع خودرو، سال ساخت خودرو، پوشش‌های اضافی بیمه بدنه و تخفیف‌های این بیمه بستگی دارد و مبلغ معینی برای همه خودروها وجود ندارد.

قیمت بیمه بدنه البرز

برخلاف بیمه شخص ثالث که قیمت آن بر اساس نرخ پایه بیمه مرکزی تعیین می‌شود و در شرکت‌های مختلف بیمه یکسان است، در قیمت بیمه بدنه گاهی تفاوت‌های زیادی در شرکت‌های بیمه وجود دارد.

تخفیف بیمه بدنه البرز

به صورت کلی تخفیف‌های بیمه بدنه می‌تواند نقش بسیار مؤثری در کاهش قیمت بیمه بدنه داشته باشد. یکی از مهم‌ترین تخفیف‌های بیمه بدنه در تمام شرکت‌های بیمه، تخفیف عدم خسارت است. تخفیف عدم خسارت یعنی مدت زمانی که شما از بیمه بدنه خود خسارتی دریافت نکرده باشید که این تخفیف به ازای هر سال محاسبه می‌شود.

در بیمه بدنه البرز تخفیف‌های دیگری هم علاوه بر تخفیف عدم خسارت به متقاضیان بیمه بدنه ارائه می‌شود. تخفیف‌هایی مثل تخفیف خودروی صفر، تخفیف گروهی بیمه بدنه، تخفیف برای دارندگان بیمه ثالث، تخفیف برای خودروهای وارداتی، تخفیف بر اساس سال تولید خودرو و تخفیف پرداخت نقدی حق‌بیمه.

استعلام بیمه بدنه البرز

برای اینکه بتوانید قبل از اقدام برای خرید بیمه بدنه، بهترین بیمه را انتخاب کنید، باید از قیمت و شرایط این بیمه در شرکت‌های مختلف اطلاعات کافی داشته باشید. شما می‌توانید برای استعلام بیمه بدنه البرز با صرف وقت و هزینه زیاد به صورت حضوری به شعب بیمه البرز مراجعه کنید و یا از روش دوم یعنی روش آنلاین استفاده کنید. این روش نسبت به روش سنتی آن، بسیار سریع‌تر و آسان‌تر انجام خواهد شد و استعلام بیمه بدنه با چند کلیک و در عرض چند دقیقه در اختیار شما خواهد بود.

بیمه شخص ثالث البرز

بیمه شخص ثالث یکی از ‌بیمه‌های مربوط به اتومبیل است که بر اساس قانون، داشتن آن برای همه کسانی که ماشینی دارند، اجباری است. بیمه شخص ثالث ‌خسارت‌های مالی و جانی که در حادثه‌ها و تصادف‌ها به شخص ثالث ، یعنی فرد دیگر وارد‌ می‌شود را جبران ‌می‌نماید.

شرکت بیمه البرز یکی از شرکت‌های فعال در زمینه بیمه شخص ثالث است و درصد بالایی از فروش بیمه شخص ثالث در بین شرکت‌های بیمه، بیمه شخص ثالث البرز است. این بیمه تخفیفات عدم خسارت را هم به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مواردی که تحت پوشش بیمه شخص ثالث البرز قرار می‌گیرد به شرح زیر است:

خطرات تحت پوشش در بیمه شخص ثالث البرز

خطرات تحت پوشش هرگونه خسارتی است که از طریق سانحه‌هایی مثل تصادم، تصادف،‌ سقوط، واژگونی، آتش‌سوزی و یا انفجار وسایل نقلیه و یا محمولات آن به اشخاص ثالث وارد شود. این خسارت‌ها به دو دسته خسارت‌های بدنی و مالی تقسیم می‌شود.

خسارت بدنی:

شامل هر نوع آسیب بدنی که در اثر حادثه به شخص ثالث وارد شود مثل: صدمه، شکستگی، نقص عضو، از کار افتادگی (جزئی یا کلی، موقت یا دائم) و یا فوت.

هزینه خسارت‌های بدنی تا سقف ۲۸۰ میلیون (مبلغ دیه کامل مسلمان در ماه حرام) پرداخت خواهد شد.

خسارت مالی:

شامل هرگونه خسارتی است که بر اثر حادثه به اموال شخص ثالث وارد شود.

خسارت‌های مالی بین ۷ تا ۳۰ میلیون تومان (بر اساس انتخاب شما در زمان خرید) پرداخت می‌شود.

بیمه اجباری حوادث راننده:

بیمه حوادث راننده شامل هر گونه حادثه‌ای می‌شود که منجر به فوت، نقص عضو و از کار افتادگی دائم (کلی و جزئی) راننده مسبب حادثه بشود. بیمه شخص ثالث البرز این خسارت‌ها را در مورد راننده جبران خواهد کرد.

بیمه موتورسیکلت البرز:

بیمه موتورسیکلت زیرمجموعه بیمه شخص ثالث است که بیمه‌ای اجباری می‌باشد. اما با این وجود درصد بسیار بالایی از موتورسواران بیمه موتور سیکلت ندارند. و یکی از دلایل مهمی که برای خرید آن اقدام نمی‌کنند مبلغ حق بیمه و جریمه‌های دیرکرد آن است که در مجموع هزینه بالایی می‌باشد.

شرکت ‌بیمه‌ البرز علاوه بر بیمه شخص ثالث اتومبیل، بیمه شخص ثالث موتور سیکلت را نیز ارائه می‌دهد.

تماس و مشاوره